17 May 2013

SANTAI UNIK :: 8 TANDAS YANG UNIK

Pernahkah membayangkan sebelumnya bahawa anda boleh membuang air kecil atau besar sambil bermain PlayStation? Ya, kini semakin banyak tandas yang direka unik . Ada yang dilengkapi dengan game PlayStation, ada juga yang dibentuk seperti terompet. Ingin lihat seperti apa? jom lihat di sini, 

1. Dilengkapi PlayStation. Mungkin selama ini anda boleh buang air besar sambil bermain game melalui telefon. Tapi tandas yang satu ini sudah dilengkapi dengan PlayStation. Wah, anda boleh buang air lama-lama duduk di tandas tersebut kerana kelekaan bermain.





2. Tandas 'Bersembunyi'. Keunikan dari tandas ini iaitu boleh 'bersembunyi'. Tandas yang terdapat di London itu hanya muncul di saat pukul 10 malam. Sedangkan pagi harinya, tandas tersebut akan bersembunyi di bawah tanah kembali.


3. Bentuk Mulut, Tandas khusus lelaki ini direka dengan bentuk mulut yang terbuka lebar. Bahagian bibir mulut tersebut berwarna merah menyala. Tandas lelaki yang unik ini dicipta oleh pereka seni John Pasche pada 1971.



4. Bekas Presiden Amerika Syarikat. Bekas presiden Amerika Syarikat, George W. Bush, merupakan bekas pemimpin yang kontroversi pada masa khimatnya. Salah satu pereka tandas yang benci dengan bekas presiden tersebut pun akhirnya membuat reka bentuk tandas berupa patung si presiden.





5. Tempat Hukuman Mati. Tandas yang satu ini direka seperti tempat hukuman mati. Tandas tersebut dilengkapi dengan pisau dan tali. Hii .. Seram!



6. Terbuat dari Emas. Wow! Tandas ini diperbuat daripada emas asli. Pasti akan sangat sayang sekali jika digunakan. Takde duit leh la gadai...



7. Telus. Keunikan dari tandas ini iaitu anda boleh melihat orang yang berada di luar dari dalam tandas. Tapi orang luar tandas tidak akan boleh melihat anda.



8. Berbentuk Terompet. Terompet ini bukanlah alat muzik yang boleh ditiup, melainkan sebuah tandas khusus lelaki.


Sumber : zamrispoon.blogspot

0 comments:

Post a Comment